A Két Cica Konyhája

Teriyaki csirkecombok

Teriyaki csirkecombok

 

Az állati formákat megmutató ételek a civilizált étkezés kellékeinek (kés, villa) mellőzésére ösztönöznek. Akkor jöttem rá, hogy mennyire ki tud belőlem törni az ősember, mikor több évi vegetáriánus életmód után valaki úgy feldühített, hogy nem láttam más megoldást: két kézzel, marcangolva megettem egy egész grillcsirkét. Eszembe sem jutott a sok jó tanács, miszerint vigyázzak a húsevésre való visszaszokással, mert majd borzasztó rosszul leszek: felfaltam, mert muszáj volt. A végén vártam azért az előre jelzett tüneteket, de meglepve tapasztaltam magamon az ellenkezőjét: én évek óta nem voltam ilyen jól. Attól a naptól kezdve újra húsevő lettem, és (bár kizárólag a baromfit eszem meg felismerhető formájában, és olyan állatot soha, akivel egyébként barátkoznék) kifejezetten kedvelem a „kétkezi” megoldásokat, pl. a csirkecombot lerágcsálni, lehetőleg kettesével.
 Hozzávalók:
-          1 dl szójaszósz
-          2 ek. méz
-          2 ek. olaj
-          1 dl. édes fehérbor (Tokaji)
-          6 db csirke alsócomb
A szósz hozzávalóit összekeverjük, és a besózott csirkecombokra öntjük, és alaposan beleforgatjuk. Egy órára a hűtőbe tesszük, majd átöntve egy sütőedénybe, sütőben ropogósra sütjük.
 
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr212685863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millylány 2011.02.28. 01:46:25

Fantasztikus a látvány!
süti beállítások módosítása