A Két Cica Konyhája

Kapros zöldbableves húsgombócokkal

Kapros zöldbableves húsgombócokkal

 

 

Ma én következem: a nap jelentős részét a SPAR konyhájában töltöm, természetesen főzéssel. A Spar Chef nyereményjátékban februárig kéthetente más gasztroblogger főz öt hozzávaló felhasználásával, melyeknek szerepelniük kell a versenyzők által beküldött receptekben is. Bodrogi Eszter (Fűszer és lélek) kezdte a sort, én pedig felkészülés közben megnéztem a vele készült videót. Persze rögtön megkívántam a zöldbabot (zöldbab krémleves volt ugyanis a menü), így ez lett a tegnap esti vacsora, de fehérbor és camembert nélkül, amúgy magyarosan. Bár a friss zöldségekből készült ételek önmagukban is rendkívül ízgazdagok, a zöldbablevest mégis húsgombócokkal szeretem a legjobban - most is ezzel egészítettem ki a hagyományos alapreceptet.

 

Ma pedig szabad pillanataitokban gondoljatok rám, mert nem biztos, hogy maradéktalanul élvezni fogom a programot. Hogy mit főzök, maradjon meglepetés: október 27-én meglátjátok!

 
 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr463312464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müller őrmester 2011.10.19. 10:59:59

Izé. Jól néz ki, bár a tejfölért nem vagyok oda levesekben.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.10.19. 19:34:25

Szoktam ilyet csinálni, de én több zöldbabot teszek bele, átmenetet csinálok a leves és a főzelék között.

Klitoriszkeresö 2011.10.19. 19:52:30

Jól néz ki, bár, múltkor amikor bablevest ettem, utána lehánytam belülről a 4-6-os villamos ajtóüvegét belülről.

Elég szarul nézett ki szegény combino. Ez viszont nem a levesnek, hanem piakeverésnek volt köszönhető, ami utána jött. Meg joci házipáleszének.

Cpt. Flint 2011.10.19. 23:44:25

akkor már inkább palócleves... az ízvilága hasonló, de azért mégiscsak "rendes" hús van benne (én 5 deka füstölt sonkát is teszek bele ráadásul, meg egy kis rozéval savanyítom) és "nemesebb" (+ a krumpli miatt tömősebb is).

Müszélia 2011.10.21. 10:07:57

finom lehet, csak macerás. még hogy előző este? akkor inkább csak egy zsíros deszka.

VLADISZLAV 2011.10.29. 15:05:58

Finom lett nagyon, megfőztük!
süti beállítások módosítása