A Két Cica Konyhája

Ludaskása Márton napra

Ludaskása Márton napra

 YI5M7847.jpg

 

 

Az idén betegen ért e neves ünnep, ezért a szokásosnál kisebb felhajtással is beértem. De ilyen fontos babonákat nem szabad mellőzni, így kerestem egy energiatakarékos (itt az emberi erőforrás igényre, azaz magamra gondolok) megoldást a tradicionális receptek közül.

 

Én legfeljebb egy jó libalevesre vágytam, tehát a ludaskása jó ötletnek látszott. Végül rizottó rizsből készült el, és olyan jó lágy, krémes lett, hogy a repetát már parmezánnal ettem – de ezt nem mondjuk meg a szerencsehozó ludaknak…

 

YI5M7853.jpg

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 115. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr554904280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása