A Két Cica Konyhája

Zöld teás tiramisu pisztáciával

2012.12.13. 14:17
Zöld teás tiramisu pisztáciával

Blogger_buli 007.JPGJanuártól nemcsak a konyhatündérek élvezheti az általam készített változatot, hanem a Vapiano látogatói is.

 

Néhány hete különleges főzésre kaptam meghívást a Vapiano étteremlánc magyarországi vezetőitől: készítsek egy ételt ott, a helyszínen, „Vapiano stílusban” – tehát a meglévő alapanyagok felhasználásával.

 Mivel bloggertársaim (Wessely Márta – Mirelle konyhája, Búza Sándor – Laptopkonyha, We Love Budapest) főételeket készítettek, én egy desszert mellet döntöttem: a tiramisu illik az olaszos kínálatba, de zöld teával, mézzel és pisztáciával mutat annyi újdonságot, hogy érdemes legyen megkóstolni. Valójában a karácsonyra hangolva készítettem, hiszem darált mézeskalács képezte az alapot. A recept már régóta fenn van a blogon, csak mézeslapból készítve, ITT.

 A zsüri (Sári Péter, a Vapiano Magyarország tulajdonosa és Gyimesi Zsuzsa, a HVG gasztronómiai rovatának vezetője) nagyon komolyan vette a feladatát: nem is mertem végignézni, ahogy kóstolják (hátha nagyon nem ízlik, és nem tudnak majd uralkodni az arcvonásaikon, vagy valami ehhez hasonló) –elszoktam már az efféle versenyszerű élményektől, úgy látszik, kitört belőlem a kamasz…

 Az „eredményhirdetésnél” már szinte izgultam, de nem hiába: a desszertem könnyűnek találtatott ugyan, de ez ebben az esetben előnyére vált, így Mirelle tonhalas tésztájával együtt januártól 8 hétre bekerül az étteremlánc magyarországi kínálatába.

 Ezt máris egy hatalmas karácsonyi ajándéknak tekintem, és nagyon köszönöm mindenkinek, aki segített, hogy részem lehessen benne!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr934963582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása