A Két Cica Konyhája

Miért pont a Két cica konyhája?

2010.10.10. 15:00
Miért pont a Két cica konyhája?

Néhány évvel ezelőtt, az akkor általam szerkesztett női magazin első születésnapi számában az egész szerkesztőség szerepelt a lap egyik állandó rovatában, melynek címe "Mit szeretek magamon?" volt. Én akkor a két cicával, Ginevrával és Lénával fényképezkedtem le, ami első hallásra talán furcsának tűnik. De nagyon bensőséges kapcsolatban vagyok az állataimmal (ez egész életemben így volt), és meggyőződésem, hogy az állatok tükröt tartanak nekünk: viselkedésükön keresztül szembesülhetünk saját érzelmi állapotunkkal, személyiségünk változásaival. Az én cicáim pedig (ahogy akkor is írtam) nyitottak, kedvesek, kommunikatívak és tele vannak szeretettel. Ők az én puha, fekete tappancskákon fickándozó jobbik énem - ez a blog pedig az életem örömteli részét dokumentálja: ezért lett a Két cica konyhája.


 


 


 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr792358377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Máffin 2011.05.03. 12:21:29

:)Lehet a mi lánycicánk is iker velük, csak rajta van egy narancssárga cicás nyakörv. De ugyanilyen kerek szemekkel rendelkezik:)

2011.05.07. 19:31:43

Na, én pont így gondolom és élem meg. Igaz nekem csak egy macsekom van, de nagy szerencsém van vele...nyugodt, de öntudatos és akaratos jószág. Az élet nagy ajándékának vélem...:)
süti beállítások módosítása