A Két Cica Konyhája

Héjában sült töltött krumpli (jacket potato)

Héjában sült töltött krumpli (jacket potato)

 YI5M2548.jpg

 

 

 A „jacket potato” számomra egyet jelent a ’90-es évek londoni túráival és a Covent Gardennel – azon kívül, hogy borzasztóan szerettem, nagyon gazdaságos és biztonságos megoldásnak számított (akkor még nem nagyon mertem kísérletezni a táplálkozást illetően, és anyagilag sem voltam jól eleresztve). De ha jól belegondolok, a műfajjal már lényegesen korábban megismerkedtem: 9 éves koromban az első önálló, saját ételkreációm is egy töltött krumpli volt.

 

Ami most készült, mindegyikre hasonlít egy kicsit, mégis teljesen más: amit gyerekkoromban csináltam, nyers krumpliból készült, az angol változat alapja sült krumpli – ezt félkészen vettem ki, és megtöltve sütöttem készre. Ehhez ettük azt a narancsos spenótsalátát, ami a múlt héten már felkerült a blogra: ezzel a recepttel fejeződik be hát egy vitamin- és kalóriadús, ellenben vegetáriánus vacsora története…

 

 YI5M2543.jpg

 

 

 

 

 YI5M2539.jpg

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 157. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr225057216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása