A Két Cica Konyhája

A tökéletes kuglóf

2010.12.21. 07:30
A tökéletes kuglóf

 

 

A Karácsonyi Kuglófot jó ideje a húgom szokta megsütni. Rituális jelentősége a család többi tagja számára lényegesen kisebb, mint nekem, de azért ők is boldogan eszik december 25-én reggelire, én pedig már nem borulok ki, ha valaki korábban felvágja. Eddig soha nem jutott eszembe, hogy én süssem meg, mert annyira finom, hogy azt hittem borzasztó bonyolult - bár a testvérem mindig az ellenkezőjét bizonygatta. Most elkértem tőle a receptet, és láss csodát: tényleg egyszerű! Ezért jó szívvel ajánlom azoknak is, akiknek ez lesz életük első kuglófja: a sikerélmény garantált. 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 176. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr682528978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aberlour · http://www.belsokontroll.hu 2011.01.03. 22:08:07

Sziasztok Cicák!

Illatmintát hogyan lehetne kérni? A kuglóf biztosan elfogyott és én is átnyergelek a kímélő halkroketthez! A karácsonynak köszönhetően...
Imádom a blogjaid, jókat eszek fejben.

Boldog, termékeny új esztendőt kívánok:
B. Éva
süti beállítások módosítása