A Két Cica Konyhája

Ne csak együnk, igyunk is :-) - II. rész

2010.10.12. 15:00
Ne csak együnk, igyunk is :-) - II. rész

Iványi Biancával művészeti szakértői tevékenysége kapcsán ismerkedtem meg. Egyrészt, mivel kíváncsian követem a kortárs magyar képzőművészet alakulását, ezen belül különösen a fiatal női generációt, másrészt pedig saját munkám során, mivel Bianca az általam szerkesztett női magazinba ír művészeti befektetéssel kapcsolatos cikkeket. Nyulasi Gábriel István az ő közbenjárására kapcsolódott be a blogom készítésébe, és nemcsak szakértelmével, hanem remek borfotóival is segítségemre volt.

Nyulasi Gábriel István – Az ihatóbb Magyarországért elnöke, Az év borfogyasztója, bortudósító, bortanácsadó
 
„Újraegyesíteni a borfogyasztó, a bor, és a borász közötti aranyháromszöget. A borkultúra szorosan összefügg a gasztronómiával, ezeket a szálakat is lehet erősíteni a magyar borral!”
 
Lehet, hogy kicsit banálisan hangzik, de a szőlőben tettem az első lépéseket a borkultúra megismerésében. Már gyerekkoromban gyakran kapáltam, kötöztem, permeteztem a kis házi szőlőskertünket. Később a borokat kóstolva folyamatosan gyarapítottam tudásomat. Az igazi áttörés azonban akkor következett be, amikor 2008. februárjában elnyertem Az Év Borfogyasztója díjat. Ekkor született meg a gondolat, hogy megalapítsam Az ihatóbb Magyarországért mozgalmat, melynek keretében a borfogyasztók, valamint a borászok bevonásával – és egymáshoz közelítésével - aktívan dolgozom a magyar borkultúra megteremtésén, illetve fejlesztésén. A magyar bor nincs meg a magyar konyha nélkül, ezt a kapcsolatot is fel kell emelni, és művelni kell folyamatosan!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr532364038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása