A Két Cica Konyhája

"Én vagyok a traktoroslány..."

2010.10.17. 15:00
"Én vagyok a traktoroslány..."

 

De nem engem küldött hozzátok a párt! (áthallás Bacsó Péter: Te rongyos élet c. filmjéből)

 

Nem küldött oda senki, én magam mentem traktorozni, pontosabban Fertőrákosra, Luka Enikő pincészetébe megcsodálni a borpalackozó kamiont. Az esemény augusztus végén történt, de az ebédhez Enikő borát ittuk, és kicsit felelevenítettem a vele kapcsolatos emlékeimet. A régóta várt látványosság (erre a kamionra szerelt palackozóüzemre rég kíváncsi voltam) mellett meglepetés is fogadott: Enikő régóta vágyott, új kistraktora, amit egy nő is könnyedén elvezethet. Évek óta készült erre a beszerzésre, így a borászat utolsó, édesapjától örökölt objektuma, a régi szovjet traktor végre nyugdíjba vonulhatott - rászolgált szegény: akár benne is énekelhette volna Udvaros Dorottya a fent idézett részletet, meg a folytatást is:

 

"Piros pipacs, ezer virág, de szép az épülő világ!"

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr752377929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyarikonyha · http://nyarikonyha.blogspot.com 2010.10.20. 17:07:18

ezt már vártam:-)jól áll Neked ez gép..ha lesz földem, jöhetsz vele kapálni!
süti beállítások módosítása