A Két Cica Konyhája

Spárgás rétes leveles tésztában

2011.5.23. 16:17
Spárgás rétes leveles tésztában

 

Ez a rétes a múlt szerdán készült: benne zöld, körülötte fehérspárgából. Ennek nem volt különösebb oka: mindkét fajtából volt egy-egy csomaggal otthon. Müllner Dóra felhívott aznap a Rádió Q-ból, hogy A kondér becsülete adásában beszélgessünk egy kicsit a spárgaszezon örömeiről - miután elmondtam, mit főztem aznap, az első kérdése a következő volt: "Ugye a tésztát nem magad készíted?". Akkor éppen saját készítésűt használtam, de nem frissen: egyszerre szoktam készíteni 6 adagot, és sütőpapírra feltekerve a mélyhűtőbe teszem. Időhiányosabb időszakokban viszont nem csinálok problémát abból, ha a szupermarketben szerzem be ezt a hozzávalót. A beszélgetés után elgondolkodtam ezen, és úgy döntöttem, mindenképpen megírom: szerintem fontosabb a rétes, ami a tányérra kerül, mint az, hogy legyen friss levelestészta otthon.

A spárgáról pedig annyit: én nagyon szeretem az ízét, ezért mindig ügyelek az enyhe fűszerezésre, hogy a hozzávalók ne elnyomják, hanem kiemeljék azt. Ez a recept a szezon végéig biztosan "étlapon" marad nálunk, mert nagyon kellemes és gyors hétköznapi vacsorának bizonyult.

A receptet a Dining Guide-on találjátok: http://www.diningguide.hu/recept/etterem-informacio-6031

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr172926226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása