A Két Cica Konyhája

Kávészünet: egy pohár Paul Smith-t kávé után?

2010.10.15. 15:00
Kávészünet: egy pohár Paul Smith-t kávé után?

Paul Smith az egyik kedvenc divattervezőm: a stílusa, szellemisége, az általa tervezett tárgyakból, ruhákból áradó derű talán mindenkinél közelebb áll hozzám. Ha csak eszembe jutnak a rá jellemző színes csíkok, máris jókedvű leszek. Nemrégiben a Haszon nőknek magazin konferenciáján (melynek főszerkesztője vagyok) a rendezvény végeztével a résztvevők között kisorsoltunk egy üveg Moet Chandon Champagne-t ÉS egy üveg Evian ásványvizet, melynek palackját Paul Smith tervezte. Sikerült némi derültséget okoznom a teremben az átadáskor, mert míg a luxuspezsgőt örömmel adtam át a szerencsés nyertesnek, a kincset érő vizesüveget alig bírtam kiadni a kezemből. A szintén jelen lévő főnököm jól időzített humorral közbeszólt ugyan, hogy magyarul Schmitt Pálnak hívják (akiről én júniusban a facebookon, többekkel együtt lemondtam az árvízkárosultak javára) - de minden hiába volt: nyilvánosan bevallottam, hogy irigylem a vizet. Tegnap este a tervező új kollekcióját kerestem az interneten, mikor rábukkantam erre a Paul Smith csészére, és hozzácsoportosítottam egy kis kívánságlistát - hátha meg akar lepni valaki :-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr282373259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása