A Két Cica Konyhája

Tejszínes-kapros kelkáposzta fehérborral és sült füstölt tarjával

Tejszínes-kapros kelkáposzta fehérborral és sült füstölt tarjával

 

Bár tisztelem a Nemzetközi Nőnapot (mely az én napom is egyben, hiszen nő vagyok), sajnos ez esetben egybeesik Húshagyó Keddel, így én a nőies menü, esetleg desszert helyett a farsang, és a húsevés méltó búcsúztatása mellett döntöttem. Negyven napig ugyanis nem eszem állatot, csokit, cukrot, és nem fogyasztok alkoholt – viszont annál többet írok róla. Minden tavasszal hosszú, általában három hetes léböjtöt tartok, amit csak úgy bírok ki, hogy folyamatosan szakácskönyveket nézegetek, gasztronómiai magazinokat olvasgatok, és rendíthetetlenül főzök. Azt hiszem, nekem fontosabb a konyhai léttel és az ételekkel való kapcsolat, mint maga az evés.

De a mai nap még a télbúcsúztató hedonizmus jegyében telik!
 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 110. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr12720181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása