A Két Cica Konyhája

Borecetes hagymabefőtt

Borecetes hagymabefőtt

 

Míg az idő Kate Middleton lányságát siratja, én a konyhában készülök a grillezésre, mert a jövő hétvégén akkor is a kertben sütögetünk, ha cigánygyerekek potyognak az égből!

 

A múlt heti húsvéti kerti reggelik-ebédek felébresztették bennem a grillezés utáni vágyat, ami azóta egyre fokozódik. A lendület jobb híján a konyhába űzött, és felmértem a háztartás aktuális készültségét a kertiparti-szezonra, majd haladéktalanul nekiláttam a kamrafeltöltésnek. Első körben készítettem egy kis hagymabefőttet: tökéletes kiegészítője bármilyen roston sült húsnak vagy zöldségnek, és az alábbi mennyiség elég szokott lenni egész nyáron. Most a Tokaji Borecet Manufaktúra furmint ecetjével készítettem el, ami különlegesen zamatossá tette.

 

 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 223. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr572868429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása