A Két Cica Konyhája

Töltött bébitök

Töltött bébitök

 

Egy könnyű nyári ebéd: hússal és hús nélkül, fehérboros kapormártással és újkrumplival.

Ez az étel az én egyik kedvencem, és minden szezonban örömmel készítem. Különösen a húsmentes verziót szeretem, mely töltelék receptjét a szükség szülte: sajnáltam kidobni a tök kivájt belsejét, és elkezdtem vele kísérletezni. Ez az újhagymás, sárgarépás, rozmaringgal fűszerezett összeállítás a hűtőfiók aktuális tartalmát demonstrálja, de azóta „családi receptté” nemesült. Egyszerűen imádom!
 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 144. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

Borító_kicsi.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr933002201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ragi 2011.06.21. 11:33:39

Nagyon jó recept. A krumplit hogy készítetted el hozzá?

HATTYU 2011.06.21. 12:03:14

@ragi: párolva, és zöldfűszeres sóval szórtam meg
süti beállítások módosítása