A Két Cica Konyhája

Kánikulabúcsúztató vacsora

Kánikulabúcsúztató vacsora

 

Ropogós, töltött csirkecomb gombával, salátával és sörrel

 

Mikor elindultam bevásárolni a csütörtöki vacsorához, olyan meleg volt, hogy hűtőtáskával mentem a pár száz méterre található piacra is. Mikor elkezdtem főzni, telepakoltam a hűtőt sörrel, és azt gondoltam, hogy sötétedés előtt el sem kezdünk majd enni.

De ennél sokkal romantikusabb programot tartogatott nekünk az időjárás aznap estére, így a "kánikulamenüt" a lakásban költöttük el, miközben kint szél tombolt és zuhogott az eső. Így is jól esett, de egy kicsit kevésnek bizonyult (kevesebb sörre és több csirkére volt szükség), ezért a maradék gombás tölteléket, sőt a keddi töltött tökhöz készült kencéket is (még volt egy kicsi a hűtőben) muffin kapszlikba kanalaztam és kisütöttem. A nagy sikerre való tekintettel ezt máskor is meg fogom ismételni, most viszont kissé megsértve az időjárásra, ülök a számítógép előtt és várom vissza a kánikulát.

 

 

 

 

 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 88. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr373013655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2011.07.07. 11:40:16

szia KétCica, hadd ajánljam +ban a sörblogunk sörös receptjeit az olvasóidnak:
sorbuvar.blog.hu/tags/r%3As%C3%B6rkorcsolya

HATTYU 2011.07.07. 16:28:39

@Pável: szia sörbúvár, OK, de cserébe szavaznod kell rám a Goldenblogon :-)
süti beállítások módosítása