A Két Cica Konyhája

Citromos ribizlitorta jeges, vodkás gyümölcsmártással

Citromos ribizlitorta jeges, vodkás gyümölcsmártással

 

Szerintem a legszebb gyümölcs a ribizli: imádom a ragyogó kis fürtöket, különösen, mikor még a bokrokon tündökölnek. Amíg volt ribizlink otthon, mindig egyedül szüreteltem és száraztam le az egészet, annyira tetszett. Az ízét is szeretem: süteményben, mártásban, lekvárban, vadhúsokhoz – csak nyersen nem.

Régebben még ribizlis fülbevalóm is volt, apró üveggyöngyökkel: imádtam, gyakran eszembe jut, hová tűnhetett. Befőzni nem egy leányálom, mert a macerás szárazáson túl passzírozni is kell az apró magok miatt, de mindenképpen megéri. Vodkával nagyon szeretem, mert az alkohol nemcsak felerősíti a gyümölcs ízét, valahogy hűsíti is az összhatást.
 
 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 168. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr223060869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása