A Két Cica Konyhája

Mentás görögdinnyesaláta fetasajttal

Mentás görögdinnyesaláta fetasajttal

 

 

Átlagos nyarakon kétszer tör rám a görögdinnyeláz: a szezon elején, és kicsivel a vége előtt. Amikor először megjelenik az árusoknál, naponta képes vagyok megenni egy felet, csak úgy kanállal - ez kb. egy hétig tart, aztán ráunok. Később, augusztus elején általában eszembe jut, hogy "de rég ettem dinnyét": akkor jönnek a gyümölcssaláták és a dinnyefagyi. Az idei nyár az átlagtól eltérően alakult, és ez nemcsak az időjárásra, hanem az én időbeosztásomra is vonatkozik, így különösen nagy ajándéknak számított a múlt heti kánikula - és a meglepetés, hogy még mindig lehet jó dinnyét kapni. Ezt a dinnyesalátát vacsorára, sonka mellé készítettem, szerintem érdemes kipróbálni!

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr793185922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eva.zs 2011.08.29. 10:16:05

Ez nagyon jól hangzik, meg is csinálom ma. Bár a receptben nem szerepel,de gondolom egy kis olívaolaj és balzsamecet nem rontja el. :-)

HATTYU 2011.08.29. 11:26:30

@eva.zs: igazad van, egy kis olajat tényleg elbír :-)

hapsi 2011.08.29. 18:47:56

Öszintén: mi az a sonkahagyma? Én paraszt gyerek vagyok, hagymát is termelek, de ilyet még nem hallottam. Egyébként megkóstolni sem lennék hajlandó, index ide vagy oda. A dinnye finom magában, a sajt meg drága, és finom, a kotyvalékuk meg drága és nem tudom elképzelni, hogy finom lehet.

HATTYU 2011.08.29. 20:01:55

@hapsi: a sonkahagyma egy hosszúkás lilahagyma fajta, salátákhoz használják. nyugodtan megkóstolhatod, olyan íze van, mint a lilahagymának, csak enyhébb

Micirka 2011.08.30. 12:54:23

A gorogdinnyet en se rontom el semmivel, ugy jo ahogy van. Viszont sargadinnyebol mas csinatam hasonlot es tenyleg finom :) Sonkahagyma kimelo, nem bantja az epet. Szeretem.
süti beállítások módosítása