A Két Cica Konyhája

Boszorkánykrém Luca napra

Boszorkánykrém Luca napra

 
 
A Luca nap az egyetlen „lánybulis” napom az évben – valószínűleg ez az oka, hogy a boszorkánykodás örömén túl kapcsolódik hozzá egy kis kamaszlány-nosztalgia is. Tegnap este tűnődtem el rajta, mi legyen a menü: a tavalyi boszorkánylepénynek nagy sikere volt, ezért ezen nem változtatok, csak valami stílusosabb desszertet szeretnék készíteni: könnyű, almás dologra gondoltam, mert eszembe jutott az egyik kislánykori kedvenc olvasmányom (ha jól emlékszem, pöttyös könyv), Fehér Klárától a Bezzeg az én időmben. A regény a múlt század harmincas éveinek végén játszódik, tehát „az én időmben” sem számított túl modern olvasmánynak, de ebben ír a boszorkánykrémről, ami a neve miatt mindig nagyon tetszett. Sajnos nem emlékeztem rá, hogy készül, a könyv pedig már nincs meg, így körülnéztem az interneten recept után kutatva - találtam is jó néhányat, de egyik sem győzött meg, ezért gondolatban összeraktam egyet, amivel meglepem estére a társaságot:
 
 
 
 
 
 
 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 194. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr23460168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müszélia 2011.12.16. 14:54:46

annyira elfelejtkeztem lucáról, hogy még a naptárt is csak ma, 16-án fordítottam meg. sok bajom lesz jövőre a boszorkányokkal.
süti beállítások módosítása