A Két Cica Konyhája

Sajt! Sajt! Sajt!

Sajt! Sajt! Sajt!

 

Miközben én fagylaltokat keverek a Centrálban, a város sajtlázban ég:

 

A Slow Food Central Budapest a nemzetközi öko-gasztronómiai szervezet budapesti csoportja 2012. április 12-én első alkalommal rendezi meg a Sajt! 2012 elnevezésű rendezvényét. Az esemény célja, hogy felhívja a figyelmet azokra a kézműves sajtkészítőkre, akik ügyelve a megfelelő alapanyagra, tiszteletben tartva a kézműves élelmiszerkészítés tradícióit folytatják munkájukat és készítenek egyedi, különleges sajtokat.



A Sajt! 2012 két fő programból áll: április 21-én délelőtt a Gerbeaud Házban sajt- és borkóstolóból álló szemináriumok során mutatkozik be négy hazai sajtkészítő. Ezt követően az este folyamán sajt- és borvacsorára is sor kerül majd a Borssó Bistróban, ahol a főszerepet a fogásokba épített sajtok kapják. Az ételeket kísérő borokat Kovács Antal sommelier bajnok mutatja majd be.

 

Én napközben a fagylaltjaimmal leszek elfoglalva, de az esti programhoz mindenképpen csatlakozom, és nektek is beszámolok róla.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr54463056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müszélia 2012.05.29. 13:55:22

de én hozzászóltam, és az hová lett?

Müszélia 2012.05.29. 13:55:31

mindenféle sajtot imádok. még azt a tescós szemetet is, ami valszeg sosem látott tejet. persze az igazi camembert a legjobb.

Pierr Kardán 2012.05.29. 13:55:40

Melyik város ég sajtlázban?!?!
süti beállítások módosítása