A Két Cica Konyhája

Házi mézes krémes

Házi mézes krémes

Recept_soros mézes.jpg 

 

 

 

A jótékonysági sütivásáron pénzt gyűjtöttünk az SOS Gyermekfalunak, én pedig recepteket, magamnak.

 

Ezt a hetet hétfőn reggel kuglófsütéssel kezdtem: az Adni jó! sütiakció – a Magyar Telekom fenntarthatósági programja keretében, másodszor került megrendezésre. Ehhez csatlakozott a CEMP is (az Index és a Blog.hu tulajdonosa), és rajtuk keresztül jómagam: az adománygyűjtés a cég Flórián téri székházában kezdődött, hogy az ott dolgozók is hozzájárulhassanak.

 

 

 

 

 

Én a Telekom Krisztina körúti központjában csatlakoztam a saját márványkuglófommal, és részt vettem a sütik árusításában is: nemcsak gasztrobloggerek sütöttek, a Blog.hu és a CEMP dolgozói is elkészítették kedvenc süteményeiket. Minden édesszájú igényét ki tudtunk elégíteni: volt mézeskalács, krémes sütik, muffinok, zabpelyhes, nyírfacukros kekszek. Azoknak pedig, akik semmilyen kapcsolatba nem akartak kerülni az édességekkel, sütis matricát kínáltunk. Én délig voltam ott, már addig szépen gyarapodott a becsületkassza tartalma, melyhez a Magyar Telekom további 3 millió forintot tett hozzá.

 

 

 

 

 

Az adományt idén az SOS Gyermekfalu kapta. Az intézményt több dolgozó mellett egy nagyon helyes anyuka és az általa nevelt 6 gyerek képviselte: Marika is megsütötte hagyományos karácsonyi süteményüket, a soros mézest (amit mi mézes krémesnek hívtunk otthon). Egyik gyerekkori kedvencem, ezért nagyon boldog voltam, hogy végre megszerezhettem az igazi, házi receptet, amit már ilyen szép betördelt változatban kaptam meg, és teszek közzé:

 

 

 

 

 Recept_soros mézes_2.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr944965885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása