A Két Cica Konyhája

Eperfagyi húsz perc alatt

2013.5.21. 07:00
Eperfagyi húsz perc alatt

Epersorbet 004.JPG 

 

 

Az átmeneti mozgáskorlátozottságnak is vannak áldásai: például megtanulja az ember, hogyan tehermentesítheti magát. Valójában már a betegségem előtt elegem volt abból, hogy folyton méteres bevásárló listákkal és szatyrokkal, bevásárlókocsival rohangálok. Most egy kicsit utánanéztem a házhozszállítási lehetőségeknek – valójában korábban is ismertem őket, csak nem vettem a fáradságot, hogy részletesen felmérjem, mit kínálnak valójában.

 

Gyógyulásom után pedig fogadalmat tettem, hogy nem csúszom vissza a régi, rossz beidegződések csapdájába, és továbbra is használom, ami egyszerűsíti az életemet. Nos, évek óta akartam egy fagylaltgépet, de valahogy soha nem jártam utána. Most viszont szinte szembejött a megoldás: a Klassz.hu oldalát korábban is látogattam (táskák és napszemüvegek nézegetése okán), most viszont felfedeztem a gasztronómiai kínálatukat is, melyben legelöl díszelgett egy fagyiautomata. A kedvező ár segített a gyors döntésben, és jelentem, intuícióm nem csapott be: működik! A hétvégi palacsinta mellé már ezzel gyártottam a fagyit, tényleg húsz perc alatt. Kis előrelátás azért szükségeltetik a sikerhez: a tartályt éjszakára be kell tenni a mélyhűtőbe – ennyi.

 

 

 

Eperfagyi – hozzávalók

 

 

350 g natúr joghurt

100 g méz

200 g eper

 

 

A megmosott epret villával összetörjük. Hozzákeverjük a joghurtot és a mézet, és a behűtött fagylaltgépbe öntjük. 20 perc múlva fogyaszthatjuk.

Gép hiányában egy műanyag tálban tegyük a mélyhűtőbe, és kb. 20 percenként vegyük elő, és keverjük át, hogy összezúzzuk a képződő jégkristályokat – így kb. 2,5 óra a készítési idő.

 

 

 

 Epersorbet 006.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr375307915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása