A Két Cica Konyhája

Gourmand World Cookbook Awards 2017 - EZÜSTÉREM!

Gourmand World Cookbook Awards 2017 - EZÜSTÉREM!

A kezdeteknél azt hittem, az lesz bloggerkarrierem csúcsa, hogy lesz szakácskönyvem: olyan szerencsés vagyok, hogy 2013 óta minden évben megjelent egy. Mivel nem neveztem külföldi díjakra, fel sem merült bennem a határokon túli továbblépés (bár a Bodza a konyhában és a házi patikában tavaly megjelent Romániában is). A Magok a konyhában koncepción azonban nagyon sokat dolgoztam 2014 óta, és egyik darabja, a Hüvelyesek, pont egy éve jelent meg a BOOOK Kiadó gondozásában. Ők sokkal aktívabbak a nemzetközi jelenlét terén, más könyveik is sikerrel szerepeltek ezen a megmérettetésen, mely a gasztronómiai kiadványok legnevesebb seregszemléje.

cookbookaward.jpg

A könyvről hosszan írtam már a megjelenésekor (itt olvashatjátok), ott részletesen elmeséltem, mekkora örömöt okozott az, hogy az állandó fotósom, Tóth Milán mellett bevonhattam a közös munkába Antal Balázs keramikusművészt, aki nemcsak csodálatos, minimalista tárgyait adta a produkcióhoz, hanem életében először ételdizájnerként is közreműködött a fotózások során. Végül Sólymos Ágnes Eszter foglalta össze az egészet egy gyönyörű grafikával, és művészi könyvborítóval.

Egységes és erős anyag jött létre, melyet a kiadó nevezett a 2017-es Gourmand World Cookbook Awardsra, ahol a tematikus könyvek kategóriájában május 30-án ezüstérmet nyert.

Ezúton is köszönöm minden közreműködőnek, a kiadónak és a médiatámogatóknak, köztük a Blog.hu-nak is a közös munkát!

magok_borito.jpg

 (A könyvet most 50 % kedvezménnyel lehet megvásárolni a kiadó webshopjában.)

Korábbi könyveim:

Receptek a Két cica konyhájából (2013)

Bodza a konyhában és a házi patikában (2014)

A nagyvilág konyhái - Kisalföld szakácskönyvek (2015)

Magok a konyhában - Hüvelyesek (2016)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8712576485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása