A Két Cica Konyhája

A Két cica világa I.

2010.10.18. 16:45
A Két cica világa I.

Én nagyom szeretem az oldalam arculatát: otthonos, bájos, és - ha virtuálisan is - otthon érzem magam benne. Az, hogy megvalósult a kép, ami a fejemben létezett, Hefelle Glória érdeme: jóízlésével, grafikai tudásával és nem utolsó sorban beleérző képességével sokat adott hozzá ehhez a mikrovilághoz.

 

Megrendelőim: Ginevra és Léna
 
Ahogy Ildikónak üzletársai Ginevra és Léna, én igyekeztem úgy tekinteni a két cicára mint megrendelőimre. Ennél a munkánál nem csupán cégarculatot terveztem, hanem egy különleges kis világ első darabjait építettem fel, ahol a legfőbb inspriációt maguk a cicák adták. Ezért is lettek ők az arculat főszereplői. Jó hangulatú felszabadult munka van eddig a Két cica konyhája brand mögött, amit még újabb és újabb elemek fognak követni.
 
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr42381397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása