A Két Cica Konyhája

Tortacsokor virágvasárnapra

Tortacsokor virágvasárnapra

Új kedvencem, Maggie Austin Washington DC-ben készíti remekbe szabott tortacsodáit. Én egészen elámulok az élethű cukorvirágok, a fodrozódó, leheletfinom csipkék, és a dombormű finomságú, selyemhímzést imitáló felületkidolgozások láttán - nem csoda, hogy aki számít a tengerentúlon, most tőle rendel esküvői tortát. Istenem, csak egyszer, egy kis cukoribolya sikerülne nekem hasonlóképpen! Legszívesebben repülőre ülnék, és beállnék hozzá egy évre cukrászsegédnek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://maggieaustincake.com/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr332753950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorica123 (törölt) 2011.03.21. 12:21:32

Ezek de szépek:) igaz, ételben nem annyira nyerő nálam az ilyen művészi, mert összerombolod, ha megeszed:( De csodaszépek.

arakegyemeg 2011.03.23. 14:01:01

Te jó ég! Hát ezek csodálatosak, itt nézem percek óta és le vagyok hidalva!
Igazából azon gondolkoztam, hogy fel se mernék vágni egy ilyen pompás tortát. Mondjuk arra kíváncsi vagyok, hogy finom-e annyira, mint amennyire meseszép...
Beleharapnék mindbe most :D
süti beállítások módosítása