A Két Cica Konyhája

Szerelmetes epertorta

Szerelmetes epertorta

 

"Szia kedves Ildi,

elkészítettem az epres-túrósodat, persze ez így nem egészen pontos. Én hét éve megszállott cukormentes misszionáriusként ügyködöm, olyannyira, hogy mostanában xilitollal és alternatív liszttel megfejtett recepteket próbálok ki. A te nagyon barátságos csodácskádat félig Norbi-, félig teljes kiőrlésű lisztből és persze xilitolból elkészítettem ma, és szereeeeeeelmetesen finomra sikerült. Nagyon szépen köszönöm az ötletet!

Puszi és még egyszer köszönet az inspiráló receptért

Dorci"

 

Én is nagyon köszönöm kedves barátnőmnek s kollégámnak, Esze Dórának, hogy ezt elküldte nekem. Szívmelengető érzés, hogy a receptjeim inspirációt nyújtanak másoknak, és különösen az, hogy ezt el is küldik nekem - ezúton szeretnék megkérni minden kísérletező kedvű olvasót, hogy kövesse Dorci példáját!

 

Köszönettel

 

a Két Cica

 

(az eredeti recept: http://ketcicakonyhaja.blog.hu/2011/05/04/citromos_epres_turokremtorta)

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr682926920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müller őrmester 2011.05.28. 11:18:40

Izé. Egy süti készüljön valódi cukorból és lisztből, ha az kell bele. Más negatív krititkát kivételen most nem gyakorlok. Az a véleményem, hogyha valakinek édesítés kell, inkább használjon mézet. Ez a Norbi-féle agymenést, meg inkább nem is kommentálom.

gillian 2011.08.09. 15:22:33

@Müller őrmester:
aki cukorbeteg vagy inzulinrezisztens, az ne egyen süteményt? minden olyan süti, ami az ilyen betegek számára is alkalmazható, kihagyja a valódi cukrot meg a finomlisztet, de attól még lehet finom
ja, és ellenvetés előtt: fenti betegeknek a méz is szigorúan tilos

szeretem az ilyen toleráns, empatikus embereket, mint Ön, kedves őrmester

On: a süti nagyon jól néz ki, a következő szezonban biztosan kipróbálom.

HATTYU 2011.08.09. 16:42:21

@gillian: én nemrég csináltam sárgabarackkal isteni volt! de a málna sem az ellensége a túrónak :-)
süti beállítások módosítása