A Két Cica Konyhája

Mentás halfasírt petrezselymes újkrumplival

Mentás halfasírt petrezselymes újkrumplival

 Kihasználva a nyári „kánaánt” minél több halfajtát igyekszem kipróbálni: ez az afrikai törpeharcsával történt kalandom eredménye. Miután a halárus megnyugtatott, hogy Békés megyéből származik, lelkesen bevásároltam belőle, és nem bántam meg: jóízű, teljesen szálkamentes, így kiválóan alkalmas a hagyományos készítési módoktól eltérő felhasználásra is. Én most ledaráltam, és gyönyörű, rugalmas színhús pogácsákat készítettem belőle.

 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 95. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

Borító_kicsi.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr773069988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása