A Két Cica Konyhája

Sült mangalicakaraj mentás zöldborsópürével

Sült mangalicakaraj mentás zöldborsópürével

 

Meghalt a nyár, éljen a disznóhús!

 

Az ötödik esős napon megadtam magam: meleg levest főztem, mangalicát sütöttem és süteményt. A gyümölcslevesek és a parfék szezonja úgy tűnik, szünetel egy időre – még a grillezőt sem tudtuk beüzemelni a folytonos eső miatt. Viszont így a kedvére tehetek a menta-zöldborsó párosítás híveinek, sőt: még a húsra is került egy kis mentás olívaolaj. Ha jól belegondolok, ez az íz képviselte a nyarat a tányérunkon az elmúlt hétvégén.
 
 
 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 82. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

 
 
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr123093349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.07.25. 12:12:33

Úgy tűnik az esős idő nekünk "gasztro-fanatikusoknak" egyet jelent finom falatokkal:) Én baconnel és tejföllel sült sertésszeletet, répás-diós szeletet készítettem és elérkezettnek láttam az időt a kenyérsütéshez is:) Ilyen falatok mellett el is felejtettük, hogy esik az eső:)

mézescsók 2011.07.25. 14:40:17

Prima. Menta nélkül. Nekem a menta íze csak italban jön be, ott is mértékkel.
Amúgy brassóit csináltam ma és van abban valami, hogy a hűvösebb, esős időben nem gyümölcslevessel szöszöl az ember lánya.
süti beállítások módosítása