A Két Cica Konyhája

Citromos - vodkás őszibarackleves

Citromos - vodkás őszibarackleves

 

Míg a tegnapi posztot készítettem, mely a múlt heti ebédről szólt, ahol egy őszibarackleves is terítékre került, megkívántam ezt a fogást. Bár nem én ettem, ránézésre egy nyersen készített ételről volt szó, mely vöröses héjú barackból készült, a teljes gyümölcs felhasználásával – én mégis egy bejáratott receptemet vettem elő. A nyár folyamán felkerült néhány idény jellegű leves a blogra, és több barátom tréfálkozott azon, hogy fehérbor nélkül nem tudom elképzelni a gyümölcsöt. Hát most bebizonyítom, hogy igen: vodkával!

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

Borító_kicsi.jpg

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr363146432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.08.12. 13:36:05

Minden jóság benne van, este kipróbálom :)

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2011.08.12. 19:13:19

Kedves Posztíró!

Hű... ez aztán ínycsiklandozó! Bizton megnyalnám utána mind a tíz digitusom!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
okleveles mérnök-fizikus kondenzált anyagok fizikája szakirányon

HATTYU 2011.08.12. 20:46:44

@ifj. Farkas Gyula: Drága Gyula!

Mélyen meg vagyok hatva! De nem kell az ujjait igénybe vennie- meg is lehet inni.

Üdvözlettel

Bezselics Ildikó
ez esetben szakács

Müszélia 2011.08.13. 19:21:51

de tényleg jobb lenne a nyers gyümölcsöt turmixolni. vodkával minden jöhet.
süti beállítások módosítása