A Két Cica Konyhája

Füstös padlizsánkrém leves

2012.11.21. 18:57
Füstös padlizsánkrém leves

 YI5M7929.jpg

 

 

 

Mindig veszek padlizsánt, ha a piacra megyek. Ennek egy, kevéssé racionális, leginkább gyerekes oka van: nagyon tetszik. Odavagyok a színéért, és általában addig matatok a zöldséges pulton, míg kézbe veszek egyet, amit aztán addig nézegetek, simogatok, míg bekerül a kosaramba. Ami persze nem baj, hiszen finom és egészséges, és számtalan felhasználási módja van (én például az eredendően húsos ételek vegetáriánus változatában szívesebben használom, mint az általánosan elterjedt szóját vagy a gombát, mivel nincs olyan jellegzetes íze, így a fűszerezéssel sokkal változatosabbá lehet tenni). Egy dolgot nem főztem még belőle: levest. Most egyfolytában az erdélyi padlizsánkrémek enyhén füstös íze járt az eszemben – ezt szerettem volna valahogy reprodukálni. Faszénparázs és szabad tűz a lakásban nem állt a rendelkezésemre, de egy serpenyőben körbesütöttem a héját, aztán a sütőben sütöttem puhára, így sikerült valamit visszahozni belőle.

 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr714917680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása