A Két Cica Konyhája

Ropogós malaccsülök

Ropogós malaccsülök

YI5M1555.jpg 

 

 

 

Gyömbéres, fűszeres sóban pácolva, mellé az újévi lencsesalátával.

 

Az idén úgy elment az időm a két ünnep között, hogy megfeledkeztem a malachús beszerzéséről. Már éppen megalkudtam magammal, hogy ezúttal marhahúsos lencselevest eszünk (ami egyébként így történt, nemsokára szembesültök a recepttel és a bizonyítékul szolgáló fotókkal), mikor december 30-án, vasárnap délelőtt a Facebookról értesültem, hogy kedvenc hentesem nyitva tart, és friss áruval várja a feledékeny háziasszonyokat. A közösségi oldalak kritizálóinak, és az ezek jelentőségét kétségbe vonó kereskedőknek ezúton is üzenem, hogy vizsgálják felül az álláspontjukat!

 

Fél óra múlva már ott álltam a Fény utcai piacon, Kurunczi Péter hentesüzlete előtt (az emeleten, a mozgólépcső tetején balra, hátul a virágosok mellett), és válogattam a húsok között, miközben ilyen kedves, bizalomgerjesztő férfiarcok kívántak nekem boldog újévet. Mellékesen konyhakész állapotba hozták (ez esetben csontig felvágták) a kiválasztott, húsos csülköcskéket, így nekem már csak a pácolásról és sütésről kellett gondoskodnom.

 

 Kurunczi_Péter 008.JPG

 

 

A recept előtt azt még elmondanám, hogy kapcsolatom az üzlettel a legkevésbé sem mondható új keletűnek: minden tőkehúst és füstölt árut náluk vásárolok, mióta megnyitottak, és ez egy évtizedet meghaladó történet – tehát alapos teszten estek át.

 

 YI5M1563.jpg

 

 

 

 

YI5M1616.jpg 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 80. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr895001579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása