A Két Cica Konyhája

Currys cukkini bundás kenyérrel

2010.10.19. 07:30
Currys cukkini bundás kenyérrel

Most, hogy beszürkült az idő, szükségem volt egy kis zöldre-fényre-csípősségre, hogy egy kis életet verjek magamba. Tudom, hogy mindig erre hivatkozom, de én az élet minden hiányosságát főzéssel és evéssel kompenzálom – arról, hogy mitől nem vagyok még 100 kiló, egy másik blogot írhatnék, ugyanis ezt én mind meg is eszem! A currys cukkini az egyik nagy nyári kedvencem, de szerencsére minden szükséges alapanyag beszerezhető ebben az évszakban is - a rossz időre való tekintettel engedtem meg magamnak hozzá egy kis bundáskenyeret. A cukkini zöldje felfrissít, a currys szósz pedig nemcsak átmelegít, hanem úgy felragyogtatja ezt a fogást, hogy kisüt a nap konyhában, mikor az asztalra kerül.

 

 

 
Currys cukkini bundáskenyérrel
 
Hozzávalók:
 
5 db bébicukkini
½ kg kiflikrumpli
3 közepes paradicsom
1 fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
1 kávéskanál currypor
só, frissen őrölt fekete bors
1 ek. olaj
 
A krumplit megfőzzük, és karikára vágjuk. A hagymát az olajon üvegesre pároljuk, hozzáadjuk a zúzott fokhagymát, megborsozzuk. Beletesszük a vékony szeletekre vágott paradicsomot. Mikor már szét tudjuk keverni a paradicsom húsát, hozzáadjuk a curryt, majd a cukkinit. Rövid ideig pároljuk, hogy ne puhuljon meg teljesen a cukkini, sózzuk és hozzáadjuk a főtt krumplit. Frissen tálaljuk.
(A bundás kenyér receptjét nem írnám le, külön kérésre megírom).
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr422382090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.10.19. 12:11:30

Én is épp mostanában csináltam cukkinis ételt. Nagyon finom lett, ha esetleg érdekel:

kreport.blog.hu/2010/10/04/tejszines_cukkinis_csirke

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.10.20. 17:49:35

Istenem, nekem is pont ilyen finomságot kell megnéznem? Szó szerinte elájulok...

HúszTíz 2010.10.21. 09:14:21

Jaj, nagyon éhes lettem =)
süti beállítások módosítása