A Két Cica Konyhája

Hagymás kofta fűszeres uborkamártással

Hagymás kofta fűszeres uborkamártással

 

 

Mindenkiben mást ébresztenek fel a politikai események: én, miközben izgatottan figyeltem az egyiptomi történéseket, egyre többet gondoltam a koftára… Ne tartsatok érzéketlennek vagy közönyösnek (mert nem vagyok az), de Mubarak elnök lemondását koftasütéssel és fűszeres uborkamártással ünnepeltem.

 
 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 152. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr252663402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása