A Két Cica Konyhája

Kapribogyós körözött

Kapribogyós körözött

 

 ...és a piknik vége, pontosabban az utolsó az erre készült ételek közül. Mivel a nagyböjt miatt a vegetáriánus résztvevők voltak túlsúlyban, szükség volt még egy húsmentes szendvicsre, én pedig nem bonyolítottam túl a dolgot: egy egyszerű körözöttet készítettem. Ilyenkor tavasszal még hagymát és fűszereket sem szoktam beletenni, mert a paprikás túró frissessége sokkal jobban harmonizál a mellé rágcsált tavaszi zöldségekkel: zöldhagymával, retekkel és apró, édes koktélparadicsomokkal.

 

 

 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr242827617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.15. 16:52:38

Ezt szerintem biztos, hogy érdemes kipróbálni! :)
süti beállítások módosítása