A Két Cica Konyhája

Banica, én így szeretlek!

2012.9.10. 14:54
Banica, én így szeretlek!

 YI5M1091.jpg

 

 

Jól ismert délszláv étel, szabad felfogásban.

 

Legtöbben a Horvátországban töltött nyaralásokról ismerik (én is), de ahogy utánakerestem a receptnek az interneten, kiderült, hogy az egész térség a magáénak vallja. Nem akarok állást foglalni a kérdésben: mivel a „szabad felfogású” nemzeti eledelek egyikéről van szó, én is elkészítettem a saját verziómat.

 

 

 YI5M1088.jpg

 

 

 

 

 YI5M1076.jpg

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 151. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr204766505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása