A Két Cica Konyhája

Szarvasgomba vadászat a tányéromon

Szarvasgomba vadászat a tányéromon

Hetek óta készültem a Pastrami szarvasgomba vadászatára, ami a múlt hétvégén volt. De az élet (és főleg a munka) úgy hozta, hogy nem tudtam elmenni, de még az efeletti bánkódásra sem volt időm. Hétfőn azonban felbukkantak a facebookon a program során készült fotók, és én elkezdtem vesztesnek érezni magam. Utálom ezt az állapotot, tettem hát ellene: szerencsére néhány hete valaki hozott nekem ajándékba Toscanából egy bort, egy csomag szarvasgombás tésztát és egy üveg salsa tartuffatát (fokhagymás olívaolajban eltett darált szarvasgomba), így kamrafosztogató üzemmódba kapcsoltam, és nekiálltam a vigasztaló-menü elkészítésének. S láss csodát: újra beigazolódott a teóriám, miszerint egy jó vacsorától szebb lesz a világ.

 

 
Szarvasgombás tejbe pácolt, grillezett pulykamell szarvasgombás spagettivel
 
Hozzávalók:
250 g durumtészta
2 dl tej
2 gerezd fokhagyma
4 kk. salsa tartuffata
1 dl tejszín
4 szelet kiklopfolt pulykamell
só, frissen őrölt feketebors
1ek. olívaolaj
 
 
A tejet összekeverjük egy gerezd zúzott fokhagymával és 1 kk. darált szarvasgombával, majd beletesszük a besózott pulykamell szeleteket. Sós, forró vízben megfőzzük a spagettit. Az olívaolajban enyhén megpirítjuk a másik fokhagymát (összezúzva, természetesen), hozzáadjuk a tejszínt és további 3 kk. darált szarvasgombát. A kifőzött tésztát a tejszínes mártásba szedjük, a pulykamell szeleteket pedig grillserpenyőben kisütjük. Egy kis salátát tálalunk hozzá, és már kezdődhet is a szarvasgomba vadászat – a tányéron.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr42398360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása