A Két Cica Konyhája

Előszó és előétel

Előszó és előétel

ELŐSZÓ

Kilenc éves korom óta főzök emberi fogyasztásra alkalmas ételeket – arra alkalmatlanokat, mióta az eszemet tudom. Eleinte a babáimat etettem, később a macskákat, de apukám is nagyon áldozatkésznek bizonyult kicsiny termékeim elfogyasztását illetően, kivéve persze a homokozóban elkészülteket. Néhány hónappal a kilencedik születésnapom előtt állítottam elő az első, gasztronómiai szempontból is értékelhető remekművet: egy füstölt kolbásszal és darált szalonnával töltött sült krumplit, tejföllel leöntve. Természetesen a Papát jutalmaztam vele, kárpótlásul a sok gyerekkézzel összetapicskolt, kőkemény pogácsáért és csomós tejbegrízért. E sikeren felbuzdulva készült el a húgom hetedik születésnapjára az a vaníliapudingos piskótatorta, melyet szintén sikerült megetetnem az ünnepelttel – azóta megállíthatatlan vagyok. Évek óta izgatottan figyelem az egyre-másra felbukkanó gasztroblogokat, de csak néhány hónapja eszméltem rá, hogy nekem sem tiltotta meg senki, hogy indítsak egyet. Íme…

 

 

 

ELŐÉTEL
 
Meleg cukkinis kacsamáj saláta endíviával és paradicsommal
 
 
KÍSÉRŐ ITAL
 
 Áts Cuvée (Tokaj) 2007
(friss, üde, mégis telten édes-mézes, fűszeres fehér bor)

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 20. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr622358292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása