A Két Cica Konyhája

Sütőtök és fehér csoki

Sütőtök és fehér csoki

 

 

Ma délelőtt végre önfeledten piacoztam - hogy egészen pontosan fogalmazzak, magamról megfeledkezve...

Így most hegyben áll az előszobában a sütőtök, a birsalma, a szőlő, spenót, szárazbab, kacsacomb, füstölt csülök - hadd ne soroljam, a jövő héten úgyis "végigehetitek" a hétvégi menüt.

A sütőtökkel változatos terveim vannak, annyit elárulok, hogy a program másik főszereplője a fehér csoki lesz: a "bemelegítéshez" ebből főztem egy forró, pihentető italt - végeérhetetlen forró csoki kísérleteim újabb gyöngyszemét, aztán villámgyorsan elpakolok, és megfőzöm a vacsorát.

Van itt rajtam kívül valaki, aki imádja a forró csokit? Mindenképpen készítsen egy ilyet!

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 242. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1003336962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müszélia 2011.10.29. 17:03:52

tök nélkül tök finom lehet

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.29. 21:57:21

Vajon milyen ételen keresztül lehetne valakivel a tököt megkedveltetni, aki évtizedekig még a szagát sem bírta.

penelope garcia 2011.10.30. 02:21:37

Mindig sajnáltam azokat, akik nem érzik, mennyire jó kaja a zöldség.
Spenót, tök, brokkoli - nélkülük mi lenne velünk?

Ami a forró csokit illeti. Tud ez annyira finom lenni, amennyire baromi drága megcsinálni?

Kono 2011.10.30. 07:19:04

@penelope garcia: Hát, ebből van vagy 2-2-,5 liter. Az megvan 12 pohár is, szerintem nem drágább, mint ha automatában vennéd, de finomabb. Gondolom... mert én biztos nem innék ilyet:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.30. 08:36:17

Én muffint csináltam belőle a gyerek szülinapi Halloween partyjára.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.10.30. 09:03:05

én a kanalat a tányér mellé tettem volna, még a végén leveri valaki, vagy meglöki de pont olyan szerencsétlenül hogy egy 3 méteres ívben teríti be a szobát pürével

Vilagbeke 2011.11.13. 20:11:31

Köszi a krémleves receptet, családi kedvenc lett, ha nincs gyömbér szerecsendioval, és nekem liszt sem kell elég sűrű és bársonyos nélküle is.
süti beállítások módosítása