A Két Cica Konyhája

Tönkölymuffin dióval és hagymával

Tönkölymuffin dióval és hagymával

 
Tegnap a szokásos időben érkeztem a pékhez, de csak kifosztott polcokat találtam a rendes kínálat helyett: Budapest lakossága felkészült az évszázad telére, és egy hétre való kenyeret vásároltak. Olyat nem akartam venni, amit úgysem szeretek, ezért megoldást kellett keresnem a szénhidrátbevitel biztosítására, mégpedig előbb, mint amennyi idő alatt egy kenyér elkészül. Ezért a sokak által kicsit lenézett, de mindig üzembiztos muffinnak álltam neki, és csodás kis „kenyérkéket” készítettem, mindössze 40 perc alatt.
 
 
 
 
 
 

 

A RECEPTET ELSŐ SZAKÁCSKÖNYVEM 134. OLDALÁN TALÁLOD. 

MEGRENDELHETŐ ITT.

 

 

Borító_kicsi.jpg

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketcicakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr904066637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrollEmber 2012.02.05. 16:35:28

Sok rejtély van az életemben, az egyik ez a blog. Hogy lehet az, hogy mindig kikerül címlapra, miközben soha nincs benne semmi értelmes?

Tpancs 2012.02.05. 22:37:30

Szep a feluletuk!biztos nem kentel rajuk semmit? :)

nagyzsombor (törölt) · http://mustache.hu 2012.02.06. 19:47:31

jól néz ki

Müszélia 2012.02.07. 10:12:44

mindössze 40 perc, az rengeteg. én biztosan inkább a cicáimat simogattam volna.

perelli · http://felirat.blog.hu/ 2012.02.09. 21:31:53

Megcsináltam, finom lett, aztán meg hagyma és fűszeres olaj helyett reszelt almával, fahéjjal, kakaóval, mézzel. Nekem az is ízlett. :)
süti beállítások módosítása